Bukfetma

Fy fan vilken kväll det var igår. Riktigt längesen jag hade så roligt, och riktigt sjukt jävla längesen jag var så full.
Det där med att börja dricka redan när maten ska börja lagas var ingen bra idé, för sisådär lagom till vi skulle hugga in på maten så var vi nog aningens fulla alla 3.
Sen spelade vi SingStar och sjöng för kung och fosterland. Och så blev det mer vin. Och sen tog vinet slut och då blev det cider.
Joel kom in, vi bildade två lag. Becca kom hit. Mitt och Karolinas lag förlorade. Sen däckade Joel i soffan och jag kämpade som en gnu för att lyfta upp han, vilket inte var det lättaste och det förklarar med stor sannolikhet mitt förbaskade ryggont/nackont idag.
Masade mig in i sängen efter att flickorna åkt hem, däckade rätt jävla hårt.

Vaknade vid 08.20 av en huvudvärk som inte var av denna värld. Och en blåsa som skrek "nu måste jag tömmas" så jag stapplade in i badrummet, fortfarande full som en kastrull och kissade. Huvudet orkade jag inte ens hålla upp pga värken. Spolade. Tvättade händerna. Masade mig tillbaka till sängen och däckade. Igen.

Vaknade upp igen vid 10 av att Joel var vaken. Han kom in med en flaska cola och så delade vi på den samtidigt som vi knaprade alvedon. Sa till Joel att jag skulle ta hand om disk och liknande och somnade sedan om och sov till 11.37 då jag vaknade av att Joel gick iväg till träningen.
Jag masade mig upp, en aning lättare i huvudet och beskådade röran som var från gårdagen. Spelkonsoller låg över hela vardagsrummet, spelfodralen låg utspridda lite här och var. Två dipskålar stod och luktade på bordet samt 3 glas med lite vin kvar i och några flaskor cider och en hel skål full med använda snusar. i köket såg läget inte mycket bättre ut då där låg massa klyftpotatisar, tallrikar med intorkad mat och massa massa bestick.

Tog tag i skräpet först, slängde, plockade, började på disken. Fick yrsel, blev kallsvettig och nacken värkte som om den ville se mig död. Så jag kröp ner i sängen igen och återhämtade mig. Drack lite mer cola. Tog sen tag i resten av disken för att sedan äta en gurka. Kikade på 2 av Pirates filmerna och mådde piss.

Joel kom hem och somnade i soffan bredvid mig. Jag var dock på tok för bakfull för att orka vara trevlig, var mest bara snäsig och ångestfylld. Men sen åkte Joel och handlade mat, clementiner och choklad till mig, så då blev jag glad igen.

Nu har jag kollat på Deal or no deal, The Good Girl och väntar på Ett hål i mitt hjärta.
Joel är på fest, så det är bara jag och katten här hemma. Är trött, men kan inte sova. Mår fortfarande rätt pissigt, ska nog inte festa så här hårt. Det får bli några vita helger framöver nu.

Sara och Karolina - tack för en sjuhelsikes rolig kväll igår. Vi får verkligen försöka göra om det snart.
Becca - vad roligt att du hann med oss mediehoror med :)
Joel - tack för att du står ut med mig, och för att du köpte hem mat till mig, me love you long time!

För att sammanfatta gårdagen i ett välanvänt ord:

B U K F E T M A ! ! !

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst hade vi så jäkla roligt!! =) Det var verkligen toppen, och jaaaa vi blev verkligen typ fulla redan innan maten. Haha... Bukfetma!!! Det är lätt vår nya slogan...

2007-11-22 @ 21:41:43

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback