Har du några lögner kvar?

Vilken gå, dimmig och extremt tråkig dag det är idag.
Trött är jag med.
Igår kollade vi på fotbollen här med E o F. Drack lite öl osv.
Somnade tidigt igår med, är så jädrans slö fortfarande.

Idag blev det upp vid lite innan 7 då vi hade tvättid vid 7. Sen har jag inte gjort så mycket vettigt, spelat lite GH, kikar på en film nu samt pratar med min sötnos på MSN. Ska väl laga till lite mat sen.
Sen är det dags för jobb.

Beställde kameran igår. Så hoppas den kommer i början på nästa vecka.



September, och jag fattar ett svårt beslut
min nedräkning börjar nu
där allt en gång tog slut

Oktober, och jag håller din hand för hårt
har du nåra goda råd
innan klockan byter år

Och du får bli mitt spöke om du vill
snälla, vänd inte ryggen till igen
snälla, möt min blick en allra sista gång
innan du lämnar min kropp
som blivit för trång

November, vi avslutar sagan snart
har du nåra lögner kvar
att pudra dina svar

December, har du nåra hjältar kvar
då är du en sällsynt art
den sista i sitt slag

Och du får bli mitt spöke om du vill
snälla, vänd inte ryggen till igen
snälla, möt min blick en sista gång
innan du lämnar min kropp
som blivit för trång

För trång

[ Kent - December ]

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback