Helgen som varit.

Så har den här helgen med passerat. Det går så jäkla kvickt när man väl är ledig, tiden bara flyger iväg. Men trevligt har jag haft det iaf.

Fredagen spenderade jag på lagfest ute i Juddhult. Där serverades god mat, underhållning och lotteridragning. Jag vann tyvärr inget alls, men man får väl skylla sig själv när man är så snål och bara köper 4 lotter, kunde ju köpt många fler för att öka vinstchansen. Men icke.
Kom hem vid sådär 2 tiden på natten, somnade som en stock och vaknade med den fetaste bakfyllan jorden har skådat.

Satt hemma i min ensamhet då Joel och Mattias traskar in genom dörren för att korka upp första ölen. Så jag fick snällt göra min iordning för att sedan bege mig till Becca, där gårdagens förfest hölls.

Hos Becca blev det skvaller, vin, frisyrfixning osv. Mycket trevligt.
Kvällen slutade på Wärkstan, som tyvärr bara var sådär. Vi hamnade i lite osämja med någon brud på toaletten som började hota stackars B, så jag ryckte in och försökte hjälpa till, men inte till någon nytta alls. Vi blev "lilla du-ade" både jag och Rebecca för att sedan fly in på toaletten och trängas där med Sara och Hanna. Vi kom dock ut därifrån helskinnade och nypinkade.

Slutligen hamnade jag, Joel, Mattias och Jessika på torggrillen. Köpte vår nattamat och gick sedan hem.
Var så skönt att sova lääänge i morse. Är inte så farligt sleten idag, men visst känns det att man varit ute och härjat två dar i rad. Jag är nog för gammal för det där.

Ska bege oss hem till mamma och pappa om en stund, äta söndagsmiddag. Skönt, slipper jag tänka ut vad jag och Joel ska laga för mat.
Sen ska jag och älskade hem och mysa. Allt är så bra mellan oss nu. Och det har varit det riktigt länge. Vi har inte bråkat på jag vet inte hur länge, är noga med att säga att vi älskar varandra och vi kysser till och med varandra ofta. Det var nog lite illa innan, då vi knappt ens kysstes, än mindre sa "jag älskar dig". men nu känns allt sådär himla underbart. Vi pratar mycket om framtiden. Förlovning, familj osv. Fan. Joel, jag älskar dig. Jag vill alltid ha dig i mitt liv. Du och jag för alltid!


från lagfesten, när lekarna tagit slut och vinet hade gjort detsamma.


Fina flickor som är partysugna



Sara och jag hade lockat håret kvällen till ära.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback