Min nya kärlek!

Jävlar i havet så glad jag är.
Min kamera har kommit :) Visst är jag många slantar pankare, men fan va gött!
Har vart nere på byn för att köpa ett minneskort, tyvärr hade de inte några 2 gigs kort, så fick bli ett 1 gig istället. Ska köpa hem ett större så fort de har fått in.
Har tagit några testkort och jag måste säga att jag är kär i den här kameran. Så underbara bilderna blir. Längtar till jag har en hel dag som jag bara ska ägna åt kameran, me like!

Var även nere och handlade en skjortklänning till imorgon, jättefin i ljusgrått med små fina linjer med silver i. Jag kommer bli så het imorgon ^^,
Dessutom sitter jag just nu med färg i håret och väntar på en uppiffning av min bruna färg.

Ska laga till köttbullar och makaroner sen så fort färgen är ute ur håret, sen blir det grönsaker och dip till idol. Vilken härlig fredag!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback