Torsdag is not the shit.

Yuck, vilken pissig morgon. Lite bråk med älsklingen, mina eksem kliar och jag vill inte jobba kväll idag. Men jag har väl inget val. Nej. Det har jag faktiskt inte.

Kunde dessutom inte sova igår, Hubban spekade runt på toaletten, Joel sov som en stock bredvid mig och jag låg mest bara där och låg.

Igår fick jag ett ytterst spännande sms. Det stod typ " Vet inte om jag har rätt nr, men om det här är Johan så smsa tillbaka :) <3 hehe" Öh. Jag kollade ju självklart upp nr, det stod på något par, som bodde långt härifrån. Jag blev lite sugen på att svara att det var Johan. Jag menar, varför skriver någon från ett par "<3" till någon? Är det en otrohetsaffär på gång? Åh, varför låtsades jag inte att jag var Johan, och skrev något i stil med " Visst är det jag, vill du komma hit och knulla mig nu? Jag längtar efter dig" Mohahaha.

Nu ska jag ta mig an disken, sen planera mat, sen duscha, sen jobba. Wohoo.

Kommentarer
Postat av: E

hysteriskt spännande!! jag vill också få konstiga sms ;D

2007-11-09 @ 08:22:06

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback