Det bra, det dåliga och MLY mittemellan.

Godmorgon, M F. Jädrar vad arg jag blev i morse när telefonen ringde. Någon konstigt nummer som jag inte kände igen och inte kunde jag se vad klockan var heller. Svarade och insåg att det var resurspoolen. Vad fanken. Hur många gånger ska jag berätta för de att jag inte vill bli inringd mer. Jag har redan sagt till om att jag har ett fast jobb, att jag inte vill tillbaka till Göteryd, och nu när Bettany har ett stendött batteri så kommer jag ändå inte så långt. Så sa, tack, men nej tack och la på så fort jag bara kunde. Åh, då insåg jag att klockan bara var 07.00, på min lediga dag.

Det tog lång tid innan jag lyckades somna om, men när jag väl gjorde så väcktes jag av ett sms från Telia. Tack, kära telia, samt resurspoolen, för erat bidrag till min dåliga sömn. Tack, tack tack, M F.

Idag ska jag inte göra ett skit, eller jo, jag ska städa ( försöka), och sen måste jag köpa tandkräm, för den är slut och min käft luktar inte hallontårta direkt. Kanske mer åt möglig hallontårta med lite bajs på, ja, ungefär så.

Dagens bra: Jag är ledig och det är fint väder, kanske en promenad sen? Jag har dessutom inte snusat en enda snus ännu.
Dagens dåliga: Jag är ledig och det är fint väder, det blir nog inte en promenad sen, för jag är så jäkla lat. Jag har dessutom inte snusat en enda snus än, vilket gör mig lite tjurig och sugen på typ Godis.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback