Lat jävel

Darn it. Så har denna dagen med bara flytit förbi. Poff pang, borta. typ.
Jag som skulle städat till joel kom hem. Icke. Så får ta tag i det nu, han är hemma hos hans päron en runda, hinner jag snygga till innan han kommer hem? Vi får la hoppas.

Jag är aningen rastlös idag. Finner ingen ro i något idag. Började kolla på en film, gick ifrån efter halva, fastnade vid datorn och läste massa bloggar. Hubban däremot, hon har haft fullt upp. En skalbagge har just fått sätta livet till. Hubban har lekt med den i säkerligen 30 minuter nu. Hon är inte klok, men hon är söt, och det är det som räknas.

Jag är hungrig och lite snurrig i huvudet. Borde kanske äta något? Lagade mig en skål makaroner innan, men det var inte alls gott, så åt bara 2 skedar. Så lite mat skulle nog inte alls sitta fel.

Inser att jag måste svara på hjärtats mail snart, så fort jag finner ord att skriva ner. Jag saknar henne. Ja, jag saknar dig Erica. Tänker på dig och hoppas du har det bra, i din del av Sverige.

nu, städ.

Kommentarer
Postat av: Linda

kanske borde laga nån god mat?


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback