Onsdag

Första tvätten i maskinen, jag är uppe och relativt pigg. Hey, it´s nice.
Ska jobba min andra kväll för denna veckan, hoppas på att det kommer gå bra. Men det måste det göra, jag ska ju kunna det här nu.

Kollade på film med F o E igår, Revolver hette den nog, den var väl sådär. I början var den bra, men sen blev den mest bara konstig. Men det blev inte så sent iaf, så la mig i vettig tid, men kunde inte sova. Har vridit ocoh vänt på mig hela natten. Joel hade med svårt att sova inatt, vi snurrade mest, muttrade saker och pustade av ansträngning efter att ha vridit sig 15 varv i sängen innan man hittar en skön ställning att försöka somna i.

Nu ska jag snart ner och ta ur tvätten, hänga upp på tork och sen duscha. Great.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback