Orange kräftor med stora ögon

Måste börja med att tacka alla sötnosar som kom ihåg mig på min dag :)
smsen bara dröste in, men det sötaste var faktiskt ifrån hjärtat, som sjöng för mig. Så jäkla sött.

Hade en riktigt, riktigt trevlig dag igår.
Först blev det uppvaktning hemma av älsklingen. Sen packa in Hubban i kattlådan, vilken faktiskt gick jättebra och köra hem till mamma och pappa. Väl framme blev det lite slagsmål mellan katterna, så efter maten fick jag köra hem med Hubban igen. Sen blev det presentöppning och tårta.

Fick så bra saker igår, en hushållsassistent med avtagbar elvisp, en locktång, kents nya skiva, en badkudde och halkskydd till badkaret i form av små orange kräftor med stoora ögon ^^

Drack vin, åt fläskfilé med potatisgratäng, gick på en kvällspromenad och hamnade slutligen hos Mattias där vi kollade på film.

Somnade tätt ihopslingrad med mannen på ena sidan och Hubban på andra sidan. En underbar dag, helt enkelt,

Nu har svärföräldrarna precis varit här. Ätit lite tårta och fått present, presentkort på Ikea och ett ljus med fat. Så imorgon ska jag och älskling till IKEA och kolla lite.

Idag ska jag mest ta det lugnt. Ska hämta hem min bil, köpa kattmat, spela lite sing star och städa lite här hemma.
/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback