She´s gone

Jahapp. Så var hon borta nu. Lilla Bettany.
Men det gick bra, köparen var trevlig, ville absolut inte pruta och tyckte allt var kanon, hon kommer nog hamna i ett bra hem.
Och på tisdag får jag ju som sagt min nya älskling ^^

Ska tillbaka till jobbet om lite mer än en timme. Känns inte sådär jättekul att jobba kväll, men det får gå.
Har mest gått runt och oroat mig för bilköpet idag, och nu känns det faktiskt som om en sten har lämnat axlarna, ja, nu känns det riktigt bra.

Lite jobbigt dock att inte ha någon bil fram till tisdag, men det får gå. Får se till att inte handla hem något tugnt nu bara, för jag orkar då inte kånka på det över halva byn.

Nä, mys med katten nu och äta lite mat.

/ MLY

Kommentarer
Postat av: melika

Va söt bilden på katten som du har, fast man kanske inte ser så mycket av den :) hihihihi


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback