Slackerbitch

Ledig och uttråkad. Vilken bra kombination. Verkligen.
Men jag har varit igång idag iaf. Tvättstugan mellan 11.30 - 16. Träffade på Joels mormor och morfar där nere och pratade lite, sen var det bara att köra igång alla tvättarna. Så nu har vi rena sängkläder och övriga kläder med för den delen ^^ Men nackdelen med att tvätta så mycket är att det alltid är en del kläder som inte torkar, så nu hänger det kläder på tork lite här och var i lägenheten.

Har även hunnit ner en runda på byn med syster som var här på besök innan. Köpte enbart snus ( usch, jag som skulle sluta..) och kikade lite på kläder, men nu har jag ju precis fått mina kläder som jag beställde, så får vänta ett tag till nästa klädinköp.

Ikväll blir det en lugn kväll hemma med älsklingen. Ska bli så mysigt. Kika på tv och ha tända ljus ( så länge inte hubban försöker brinna upp igen vill säga..)

Imorgon blir det jobb mellan 7-13, sen hem och sova. Sen ska jag faktiskt ut imorgon, även fast jag börjar 7 på söndag med, men jag vill inte sitta hemma. Däremot ska jag dra ner på drickat, bara dricka 3 cider, får inte bli bakis.

Erica, hoppas flytten går bra. Me miss you!

/ MLY, slackerbitch

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback