Snart.

Nu kallar snart jobbet på mig. Och jag måste fixa håret innan dess.
Har suttit och räknat och räknat nu hela förmiddagen, och jag tror det går ihop sig. Ska bara vänta och se hur mycket försäkringen kommer ligga på. Sen kan jag åka och kolla på bilen, provköra den osv.

Ska bara få ut min bil på annons med. Måste bara sammanställa allt som är gjort med den. Och tvätta den, samt dammsuga den. Men nu är ju allt utrensat ur den. Skönt. Undrar bara hur mycket man får ut för lilla Bettany?

Känns lite nervöst att jobba min första kväll helt själv, men det kommer gå bra. Har läst igenom mina anteckningar, jag klarar det här. Skönt att jag bara jobbar till 20.30 med. Mycket skönt.
ledig imorgon är jag med. Ska försöka få en tvätttid, städa lägenheten, samt röja lite i garderoben. Ja, det låter bra.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback