Tisdag

Åh så skööööönt att redan har jobbat klar för dagen.
Fick tyvärr ingen middagsro alls idag, då jag ständigt fick rycka ut, sista gången på grund utav att vissa är så jäkla lata och skyller på "jag har ju inte börjat jobba än" Nej, ok, men vafan gör du redan här då? Typ.

Ska snart till Linda och Björn. Ska bli så kul att se huset. men innan dess ska vi städa lägenheten. Och jag måste tanka min bil. Så det så.

Igår var jag och baby så duktiga så. Vi blev sugna på godis, så vi sa att vi enbart fick äta godis om vi gick ut på promenad, så det gjorde vi. Klockan 8 på kvällen stegade vi ut mot byn. Så himla mysigt. Köpte lite godis, några filmer och gick hem och slappade i soffan.

Han är söt, min Joel. Och vacker. Och ja, bäst, på allt. Ok, förutom SingStar,( men hey, jag kan ju inte heller sjunga, men på någon lustigt sätt prickar jag ju in tonerna iaf)
Hoppas på lite mys med mannen ikväll med. Jag är så förbaskat kär i honom.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback