Can she fix it?

MLY the plumber, can she fix it?
 No she can´t.

Fan i jävla helvetes röv. Allvarligt.
Skulle ta ett skönt, avkopplande bad, med peeling och hårinpackning och så vidare för att försöka må lite bättre. Badet var hur avkopplande som helst. Men sen, när vattnet skulle ur badet, schampoot var i håret för att verka och jag var nöjd, så kikar jag ut över badkarskanten och ser att hela badrummet flyter i vatten. Stänger till pluppen, sköljer ur håret i rasande fart och springer omkring. Håller på att halka och slå ihjäl mig på köpet. INTE bra!

Hämtar massa papper, torkar vatten. Sliter loss badkarskanten i ren förtvivlan och ser en massa äckel därunder.
Letar upp ett par handskar och börjar plocka väck allt jävla äckligt gojs.
Det tar säkert 20 minuter att få allt vatten att rinna ut eftersom jag fick ta det i småsmå omgångar.
Sen var det bara att torka upp allt vatten från golvet och slå dit badkarskanten igen.

Världen har nog aldrig skådat snyggare svordomar än de jag högljutt skrek ut i badrummet.
"Jävla helvetes jävla cpfitta" fick bli min favorit för dagen och användes riktigt flitigt, tätt följt av " UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄCKLIGT jävla skit"

Så nu har ju golvet blivit rent. mitt hår är lite äckligt. Hann ju inte få i balsam, så tog massa leaveincreme istället. Hoppas det duger någorlunda.

Nu måste jag nog återgå till soffläge, jag är helt slut.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback