Candles

Whoa, I never ment to brag... Men nu har jag plockat upp mina nya fynd från IKEA. Eller. det var ju bara ljusen som var fynd. Nedsatt pris; Hallelujah! Köpte 12 ljus för 27 kr. Inte illa pinkat. Så nu doftar det vanilj här inne i vardagsrummet. Mysigt blev det med. Med det svarta fatet och den bruna sanden och de vita ljusen. Passar alldeles utmärkt ^^

Har  även börjat rensa lite i badrumshyllan. Slängde 6 halvtomma deos som bara stod där och skräpade. De två fulla fick snällt stå kvar i skåpet. Lite gammal mascara och något fult halsband fick med gå den hemska soptunnedöden, rip!

Oj. Dörrklockan. Filip. Låna byxor. Nej inte mina. Arbetsbyxor av Joel. Ok. Fint fint.

Nu är det 15 minuter till darling slutar. Jag längtar faktiskt efter honom. Kan man längta efter någon som man bor tillsammans med och träffar varje dag? Jag tror faktiskt det. Längtar efter hans underbara värme, hans kyssar, hans doft. Ah, jag är så förbannat kär i den där mannen.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback