Chasing Cars?

Jisses. Vilket ringande det har varit nu ikväll. Har ringt runt som en galning hitan och ditan.
Claes ringde innan angående bilen, som jag nästan helt glömt bort att vi hade pratat om. Sa först tack, men nej tack. Men nu när priset är ändrat så är jag back on track.
Så har pratat med min far och han ska kolla med försäkringsbolaget imorgon och jag ska ringa banken och höra om lån.

Sen kommer det jobbiga, att jag isf måste sälja min älskade Bettany. Som troget har varit med mig sen ja, vad är det nu. 3 år? Så måste putsa upp henne, städa henne och lägga ut annons ifall lånet går igenom. Men sen får jag ju en ny fin bil. Ah. Det skulle vara härligt.

Ska ta tag i disken nu, slänga lite sopor osv. sen ner och handla något mys på konsum.

ja, det låter bra.

image149
Bettany. Min älskade Bettany.

image150
Ungefär såhär ser Bettanys ersättare ut. Ah. Vackert.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback