Deep shadows and brilliant highlights

Sortera, sortera, sortera. Damn, så tråkigt.
Har rensat ut min bil nu, på allt som låg däri. Massa, massa cdskivor och en del papper och skor.
Så nu har jag börjat med skivorna. Har fått in de flesta i rätt fodral, men vissa saknas och jag förstår inte var de är.
Det värsta är Deep shadows and brilliant highlights", den är borta. BORTA! Snyft. Ska jag behöva köpa en ny?

Träffade Claes på konsum innan. Haha, världen är allt bra liten.
Fick med mig 2 L glass hem, samt lite mat för veckan. Inget onödigt, bra gjort MLY.
Har beställt mina kläder från HM nu med. det gick på 1000, men det är det värt. Många fina tröjor och en kjol och ett par shorts. Najs. Jag längtar!

Nu ska jag sortera klart skivorna, sen ska jag och Älskade kolla på "Crash" och äta glass.
Ska försöka lägga mig relativt tidigt ikväll, har ju en del att fixa imorgon innan jobbet.
Får inte glömma att ringa banken. Nej nej!

God kväll/ MLY


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice car!! =) VIlL OCKSÅ HA EN BIL!!!!!!!!!

2007-10-01 @ 10:03:42

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback