Ett glas vitt

image145


Nyss hemkommen från jobbet. Snussugen som en gris och hungrig då jag inte hunnit äta något mer än fikat på personalmötet och en banan.
Vi gjorde en hälsoundersökning idag. Det var ju rätt deprimerande när man kom till dryckesvanorna. Linda insåg att det inte fanns en ruta för "mer än 10 glas". Det måste nog ha framstått som att man är alkoholist när de läser våra dryckesvanor, men konstigt nog hade de inte med en enda fråga om snus. De hade massa frågor om rökning, men där stod det klart och tydligt att snus inte räknades in på den punkten. Skönt att veta.

Har gått bredvid för den andra kvällsturen nu. Det har gått bra. Tror jag kommer klara av den galant på måndag, då det var rätt så enkla saker man skulle göra hos gamlingarna.

Nu ska jag strax ställa mig vid spisen och laga lite kvällsmat och sen hälla upp ett glas vitt. Är ju ledig imorgon så ska njuta av kvällen. Vi ska dessutom kolla på film med F o E, nya beckfilmen bland annat.

Imorgon måste jag nog handla, börjar bli lite tomt i skåpen.
Städa behöver jag tack och lov inte göra, för det har Joel gjort idag. Skönt.

En sak är säker, och det är att jag ska sova länge imorgon, ingen klocka ska väcka mig. Skönt skönt skönt.
Kanske kan ta mig ut på en promenad med, den där enkäten var allt deprimerande, då jag insåg att jag inte ens tränar och dessutom behöva skriva ner det i en enkät som sedan ska sammanställa mina svar och skicka hem de till mig och ge mig tips, typ. Yeay!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback