Fika, sol och elgitarr

Guitarr Hero.
For sure ^^
Nu har den anlänt. Min älskade elgitarr. Jag har inte sett den på ett år, så det blev ett kärt återseende.
Det tog dock lååång tid innan jag lyckades stämma den rätt, den var rejält ostämd, men nu klingar den så fint. Måste bara köpa en ny sladd till förstärkaren, den nuvarande glappar något hemskt.

Har träffat Johanna idag efter jobbet. Vi tog en fika på Hartmans. Skogsbärspaj med vaniljsås och satt ute i det fina vädret och pratade.
Sen traskade vi lite i Älmhult, för att sedan besluta oss för att gå och sola. Så 16 minuter i solariet blev det.
Varmt och skönt. Måste börja sola lite igen, jag är så fasligt blek.

Hon åker på måndag, Johanna. Det kommer bli tomt. Synd att vi började umgås så pass sent. Hon är verkligen en jättego tjej. Vi får ta upp det där mer sen när hon är hemkommen igen.

Nu ska jag kika på idol, och sen slappa resten av kvällen.
Joel verkar sur, vet inte varför. Han är väl emot gitarren. Han gillar inte när jag för oväsen här, men det är ok för han att spela hög musik och ha hit skrikiga vänner. Förstår inte riktigt det där...


image144
Varför har jag väntat så länge?
Det är ju det här jag brinner för.

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Mkt mkt snygg bild, baby.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback