För min skull, för din skull, för vår skull

Emily ♥ Joel

Min älskade, underbara, vackra man.
Att du ens står ut med mig när jag deppar ihop totalt eller blir superspeedad av glädje.
Mina känslostormar kan inte vara lätta, men ändå står du kvar hos mig.
Jag har inte alltid varit en ängel mot dig, det vet vi båda två. Men du förlät och gick vidare.
Men jag gräver fortfarande i mina minnen, jag kan inte förlåta mig själv.
Det gör ont.
Det kommer alltid göra mer eller mindre ont.
Och jag måste få genomlida det här.
Det är mitt straff för min dumdristighet.
Det har gått år, men minnet skaver fortfarande.
Jag kommer ta mig ur det, jag ska bli starkare.
Jag lovar.
För min skull.
För din skull.
För vår skull.

Joel, jag älskar dig. Nu och för alltid.



Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback