Hush, it´s ok...

Tja tja. Nu är man här igen.
Jag fick min efterlängtade sovmorgon, eller, nära på.
Bossen ringde 10.30, tydligen ville han att jag skulle följa med en vårdtagare till las. imorgon. Sa tveksamt ja, men insåg sen att jag inte ens träffat människan, visste ingenting, så ringde upp igen, förklarade situationen och nu ska jag börja 11 imorgon, förmodligen köra matrundan och sedan gå på eftermiddagsarbetet och sedan jobba kvällen. 11-21.30, damn, det blir en sjuhelsikes lång dag. Kanske skippar lördagen då, får kanske ihop mina timmar. Ska räkna lite på att.

Älskling har nästan nyligen begett sig till jobbet och jag vet inte vad jag ska göra nu i eftermiddag.
Jag måste åka och handla, måste hem och lämna en bok samt pengar till syster och sen hem och slappa? LÅter bra. Ska nog köpa glass som jag ska mumsa  på ikväll, och vänta på min älskade, så vi kan ta igen lite mys som vi inte hann med igår.

Lyssnar på lite musik från gamla goda tiden. Placebo. Damn, var längesen nu. The Bitter End, Without You I´m Nothing, This Picture, Every You Every Me, Sleeping With Ghosts. Ah. Beautiful.


"Hush
It's okay
Dry your eye

Dry your eye
Soulmate dry your eye
Dry your eye
Soulmate dry your eye
'Cause soulmates never die"

Kommentarer
Postat av: Hysterika

SAKNA.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback