Huvudvärk from hell!

Å fy. Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen. Har inte hjälpt med alvedon, så har snällt fått genomlida 7 timmars jobb med huvudvärk från helvetet. Inte roligt.
Jobbat har tack och lov gått bra. Det var Johannas sista dag idag, jättetråkigt. Kommer verkligen sakna henne. Men ska försöka hinna att träffa henne något mer innan hon åker.
Och imorgon är det min sista dag. Känns med lite tråkigt. Usch nej. får inte bli gråtfärdig imorgon.

Håller på att planera min bredvidgång nu. Hade tydligen 16 timmar för mycket på nuvarande schemat, så får ta bort några dagar. Så planeras börja gå bredvid på onsdag nästa vecka.

Nu ska jag och Älskling ner till systemet och inhandla drickan inför i helgen.
Sen kanske se om jag hittar några kläder då mina kläder som jag beställde från HM fortfarande inte har kommit, men nu står det leverans på sidan, så kanske att de kommer på måndag eller så.

Mitt hår var fint idag. Fick mycket beröm på jobbet. alltid roligt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback