Jag är sjuk.

Fy sjuttsingen.
Jag är sjuuuuk. Så jäkla tråkigt. ont i halsen som tusan, nosen börjar snora lite och jag mår allmänt pissigt. Hej o hå vad roligt det ska bli att börja på nya jobbet imorgon om jag mår såhär. Nej.
Får nog känna efter under dagen och se hur jag mår, vore ju bra snyggt att komma snorig och rosslig första dagen på jobbet.

Idag ska jag ta det extremt lugnt. ligga i soffan och äta upp resterna av pizzan från igår. Kika på någon film. Sova lite mer kanske?

Vi kollade på film igår, alla fyra. Och åt pizza. och Emelie bjöd på smaskig hallonpaj.

Nä. soffan, pizza och film, nu!

image140
Joels bil. Han brukar säga att han har sommarbil och vintertjej. Gissa om jag ser fram emot
vintern ^^

image141
Joels bil till höger och Filips till vänster.

image142
Solnedgång över Älmhult.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback