Lista

Ja, men YES. Äntligen något roligt. En lista att fylla i ^^

Något smeknamn?
MLY, prutten, Ekorren.
Vilken är din favoritdryck? Kolsyrat vatten, coca cola och vin ( nej, inte blandat. var för sig)
Tatuering? två. det ska bli en till nu i höst
Piercing?
två. det ska kanske bli tre.
Hur mycket gillar du ditt arbete?
Jag gillar faktiskt mitt arbete. mycket.
Favoritsemesterort? Har ingen
Drömresemål? Har inget, bara det är varmt och soligt.
Någonsin varit till Afrika? Nej
Någonsin stulit en trafikskylt? Jag försökte en gång. En "varning för lekande barn" som jag tänkte sätta upp på väggen övanför sängen. Tyvärr fick jag inte loss den :/
2 dörrar eller 4 dörrar? På bil? 2. På hus? 2, kanske 3 om man har övervåning och har en balkong.
Salladsdressing?
På sallad ja. På annan mat, nej.
Favoritpaj? Rabarberpaj.
Favoritnummer? Har inget
Favoritfilm? Monty Pythons filmer är alltid lika bra.
Favorithelg? De helger jag är ledig på ^^
Favoritdag?
Inte måndagar iaf.
Favoritmärke på kroppstvål?
Kroppstvål? Duschtvål heter det väl? Men men. Jag tager vad jag hittar i duschen.
Favorit TV-program? Vänner, Sex and The City, 2 and a half men.
Favoritdoft? Hillary Duff - With Love
Vad gör du för att koppla av? Tar en snus
Hur ser du dig själv om 10 år? Lite äldre, lite snyggare ^^
Vad gör du när du är uttråkad? Snusar och bloggar
Vad blir du glad av att få?
Kramar, beröm, uppskattning.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback