Lugnet före stormen.

Tudelooo. I´m still here.
Trots knas och skit.
Gårdagen var helt ok. Ja till en början. Förfesten var jätterolig. När pojkarna hade gått så kikade vi flickor på Jenna Jameson. Mycket underhållande.

Vi begav oss ner till Silverdalen på tok för tidigt. Inget folk på dansgolvet, massa ingångar till dansgolvet = skitkallt där inne, så fick hämta ut jackan igen och ha den på resten av kvällen. Träffade en jäkla massa folk man kände. Gamla klasskamrater, arbetskamrater, gamla ragg, ja allt.

Träffade B som jag hade det lite på gång med innan jag blev tillsammans med Joel. Var inte meningen att jag skulle träffa han, för jag var på väg att hälsa på Sasse och så sprang jag rätt in i B. Så fick ju snällt hälsa. Och då vräker den idioten ur sig "Så du ska vara med mig ikväll för att trösta dig efter att du och Joel har gjort slut?" Jag bara stirrade på honom. Idiot. Jag vände på klacken och gick därifrån direkt. Usch.

Hamnade tillslut på dansgolvet med F och Becca. Vi dansade ett tag sen ville vi gå hem.
F och jag gick ut. Vi ringde till Emelie och hon fattade inte att det var mig hon pratade med ^^ Men det var jag.
Jag sprang på toa och helt plötsligt var jag tydligen ute. Gick hem och diskade (?) och plockade undan. Lånade ut nässpray till F och la mig för att läsa.
Älskling kom hem sent och vi däckade tillsammans efter en vild omgång.
Damn, jag måste vara knäpp.

Idag känner jag enbart ett stort lugn. Hela jag känner mig så lugn. Som om pulsen har gått ner, hjärtat slår knappt och andningen är så lätt. Och det brukar inte båda gott. Lugnet före stormen. Typ. Det värsta är att det här lugnet försvinner så fort jag sluter ögonen. Då stormar ett svart hav inom mig. Ett stort, mörkt hav slår sina vågor mot mig. Och jag får kämpa för att inte hamna under ytan. Men jag är simkunnig. Jag ska nog klara mig ur det här.

Jag är inte mer än människa.
Jag har mina up´s and down´s.
Jag gör misstag.
Jag säger fel saker vid fel tillfällen, misstolkar och har för mycket känslor inom mig och jag tänker oftast inte längre än vad näsan räcker.
Jag kan inte hjälpa det.
Det är bara sån jag är.

Idag är jag lugnet före stormen.

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Jag är här. Du har både nummer och adress baby. Det finns ALLTID plats för dig hos mig, i lur, på mail eller i hus. Jag tycker väldigt mycket om dig, det vet du. / E


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback