Nu är Nu

Host host. Nejmen, vad härligt. Här sitter jag och är sjuk. ont i halsen och känner mig lite febrig.
Vad mysigt.
Men annars mår jag faktiskt bra idag. Jag har vädrat mina tankar till Hjärtat och nu börjar jag om. Nytt kapitel.

Har sovit sådär inatt dock. Mardrömmarna avlöser varandra. Och det är alltid samma sak. Ond bråd död.
Inatt var det dock lite zombietema på drömmarna. Älmhult hade blivit infekterat av ett virus. Jag skulle ta mig till becca, med cykel, men fick inte upp låset och alla dessa infekterade människor samlades runt mig. Jag flydde. Till mamma och pappa. Där vi trodde vi skulle vara säkra. men det var vi inte. De tog mamma först. Sen pappa. Jag vet att mina drömmar är helt knäppa, men det var så verkligt. Och jag grät så hemskt när de tog iväg de. Usch. Så hela natten och hela morgonen har jag vaknat kallsvettig och tittat mig omkring för att försäkra om att jag är hemma och inget har hänt. Sen somnar jag om och drömmen upprepades gång på gång.

Idag är jag tack och lov ledig. Ska bara ta det lugnt, med undantag en promenad med Linda. Sen laga mat med min älskade Joel och fira våran 3 år och 9 månaders dag ^^

Nu lägger jag det som var då bakom mig. Nu är Nu.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback