Sjuk.

Jamen, yes...
Jag är sjuk. Fucking förkyld, riktig såndär äckelslemhosta och jag är så matt i kroppen. Det här var ju ingen vidare bra början på nya jobbet, så fick snällt ringa bossen och sjukskriva mig idag. Och direkt efter jag lagt på fick jag som alltid det sämsta samvetet i världen. Jag vill ju verkligen jobba, men jag kände mig svimfärdig så fort jag ställde mig upp. Bossen förstod, tyckte mycket väl jag skulle vara hemma idag, men ändå. Jag tycker själv det ser dåligt ut när man sjukskriver sig, har man feber är det en sak, då är man riktigt sjuk, men jag har ju inte det. Jag känner mig mest allmänt nedsatt i kroppen. Men jag ska knapra alvedon och duscha min nos i nässpray idag så ska jag nog kunna gå till jobbet imorgon. Jag vill ju lära mig allt, nu, det är ju inte lång tid kvar till jag börjar gå på schemat. Känner mig lite stressad.

Ska läsa igenom mina anteckningar från igår, lära mig vad man gör hos de olika gamlingarna, lära mig adresserna osv, kan ju se det här som en hemmastudiedag, typ.

Förhoppningsvis kommer mina filmer idag. Hoppas, hoppas, hoppas. Då har jag något att göra iaf.

Får ringa bossen sen med, och säga att jag ska försöka jobba imorgon, att jag verkligen måste, för att lära mig allt.
NU, mat.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback