Som en valross.

Brööööl! Här sitter jag och sträcker på mig, likt en valross. Jag är absolut på tok för galen i att sova länge. Jag får alltid sån huvudvärk om jag sover länge, så ska försöka bättra mig. Lite.

Idag ska jag på datorkurs med nya jobbet. Känns lite nervöst. Eller innan gjorde det inte det. Men sen frågade Linda om det skulle bli nervöst att träffa alla nya arbetskamrater och då slog det mig att JA, det är nervöst. Mycket nervöst. Men Linda och jag ska gå dit tillsammans, så det känns inte lika farligt då.
Så vid 13.30 är det dags. Lite synd när det är min lediga dag och allt. Men kan vara rätt bra att kunna det här med datorerna nu till man börjar. Oyes.

Igår hade vi mys, jag och älskling. Jag hade precis plockat fram maten, ugnen höll på att bli varm och dukningen var klar när han kom hem, tidigare än vad som var sagt. Fick lite panik över att jag inte hunnit börja med något än, men han var så glad att jag faktiskt skulle laga mat och så stolt över mig. Sen lagade jag mat medan min älskade höll om mig, kysste mig i nacken. Ah. Han är så mysig.
Maten blev god ( jag kan nog laga mat ^^) och proppmätt blev man.
Sen kikade vi på Top Model och Aeon Flux, men jag somnade såklart i filmen och vaknade av att den var slut. Som vanligt. Så gick och la mig.

Imorgon blir det hårfärgning. Spännande. Hoppas färgvalet blir bra. Gjorde hudtestet igår ( eftersom det stor klart och tydligt att om man har en tatuering så kan risken finnas att man får en allergisk reaktion, och det vill jag ju icke.) men det har inte utgett något ännu, så ska vänta till imorgon och se.

Nä, lite frukost och kläder samt lite smink så jag kan visa upp mig inför nya arbetskamraterna kanske?

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback