Sunday

Nu har snart denna helgen med gått.
Men den har varit helt ok, faktiskt.
Arbetade ett rätt kort pass på lördagen, endast 7-11, för att få ihop mina timmar, så på måndag släpps jag ut själv i abetet. Ska bli kul.

Efter den korta jobbdagen kröp jag i säng och sov till nästan 15, behövdes verkligen. Sen var det bara att göra sig iordning för att åka hem till familjen. Fick 6 vinglas av morbror, samt ett kniv-set.
Syster ville färga håret, så vi åkte hem till mig och satte igång. F sprang in och ut för att låna rakapparat och laddare. Fixade klart systers hår som blev snyggt och sen åkte vi hem och åt.
Är så härligt att åka hem till mamma och pappa och äta god mat och bara slappa. Måste göra det oftare.

Sen fixade vi oss iordning, jag och sis. Sminkade oss, jag fixade hennes hår med locktång och sen åkte vi ner och köpte godis och hamnade hemma hos oss igen. Korkade upp vinet, kollade på NileCity och sen kom Jessika, Mattias, Aron och Joel.
Vi kollade på 1408, en riktigt sjuk film. Usch, kommer nog inte vilja bo på hotell på ett bra tag.
Sen spelade vi Buzz, det gick rätt så dåligt, men det är så jäkla kul.

Somnade rätt sent och vaknade sent idag med. vid 12 närmare bestämt. Riktigt skönt med sovmorgon.
Så nu har älskling precis åkt till jobbet, jag har lovat att ta hand om disk och så till han kommer hem, samt köpa lite mys till ikväll. Så det ska fixas. Måste byta kattlådan med. Och duscha. Men jag har gott om tid på mig.
Ska även kika in på hm.se lite med och se om jag hittar några nya kläder att beställa. Är så sugen på att uppdatera garderoben lite. Slänga ut gammalt och lägga in nytt. Ja, det ska jag göra.


image148


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback