Turned my heart into a tomb

Fy hunnan. Jag har ju vart duktig idag.
Åkte ner till FH-tvätten vid 12, valde med stor omsorg ut ett par svarta byxor, 3 t-shirtar ( lila, svart och vit) och en fleecetröja i svart. Och behövde inte betala ett öre själv. Great!

Under tiden jag var på FH var Joel nere på Netto, skulle köpa Madagascar som skulle finnas där idag för en billig liten peng. men den fanns inte. Snyft.

Nu har mannen precis kört till jobbet och jag ska.. Jag vet inte. Ska kolla lite på hm.se och se om jag kan beställa något därifrån. Snusa lite ska jag med göra.

Fan. Jag drömde en så sjuk dröm inatt. Vi var i någon stuga som var byggd uppe i ett träd. Johanna skulle tydligen ha sitt kalas där och bjöd på tårta. Jag skulle precis gå in och hämta min tårtbit och en påfyllningsbit åt Johanna. Kommer fram till tårtfatet och ser att all tårta är slut. Och jag börjar storlipa, för att tårtan är slut. Sen vaknar jag, och skäms över mitt beteende. Haha.


With the venomous kiss you gave me,
I'm killing loneliness
With the warmth of your arms, you saved me
Oh, I'm killing loneliness with you
The killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback