Kitten In Heels

Åh, suck. Här hade jag precis skrivit ett inlägg, men så loggades jag ut när jag skulle publicera. Jag börjar bli aningens trött på blogg.se dåliga beteende. Skärpning!

Har hunnit med att kolla på fotboll idag. Dif/pif förlorade dock, men älskade Joel skötte sig fint på planen = inga gula kort eller utvisningar ;)
Efter matchen hann jag hem till päronen för att äta mat och leka med katterna. Syster trädde på en kompostpåse på Findus, och den lilla sötnosen satt och gungade fram och tillbaka, fram och tillbaka. Det såg så roligt ut, han gjorde liksom inget för att få bort påsen, utan han bara satt där och gungade.

Idag anlände ju mitt efterlängtade paket från Fyrinnae. 13 nya skuggor att testa. Heja!
Först ut blev Kitten in Heels och Velociraptor. Härlig färgkombo!

image248

Nu väntar jag på att håret ska torka så jag kan gå och lägga mig. Är sjuuuukt trött, men om jag lägger mig nu kommer jag se ut som ett troll i morgon bitti och det vill jag inte, jag ska ju trots allt vistas bland folk imorgon.

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snyggt!

Och min ena katt gillar att åka papperspåse. Alltså ligga i en papperskasse som jag sedan ska bära runt på. Hur spännande kan det vara? hon ser ju ingenting. Det måste vara den vaggande effekten on är ute efter?


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback