Min bara bak.

Efter en 58 grams Twixs och en snus alá Göteborgs Rapé kände jag mig redo att blogga. Eller, jag fick mest huvudvärk om jag ska vara ärlig. Den har iofs följt mig som en skamsen hund hela dagen, men nu på sluttampen av arbetsdagen revs den upp och sprängde säkerligen några hjärnceller i sin vansinnesfärd i huvudet.

Jag har klarat av att arbeta idag. Wow. Vilken prestation MLY, verkligen! Men jo, det ska jag tala om, med en näsa som för tillfället är igentäppt ändå in i bihålorna ( vilket säkerligen är orsaken till min huvudvärk) och en rethosta som skulle blåsa Hubban av stolen om hon var i hostlinjen, så har det inte varit allt för lätt att handskas med gamla människor idag. Men det gick. Fick inga otäcka hostattacker, men det kliar ungefär hela tiden i halsen, precis som om någon drar en tråd upp och ner i halsen, ja ni fattar grejjen!

Jag ser ut som en docka, det är standarsrepliken på torsdagsbesöket. Nätt är jag med. Jag tyckte mest jag såg ut som en flottig pygmé idag då jag varken orkat tvätta håret, och dessutom råkade ta mig byxor med en stor reva över röven! Heja! Detta upptäcktes klockan 14.04 då jag satt på toa och såg att man kunde se golvet genom röven på mina jeans... Mycket deprimerande. Nu måste jag lappa och laga, de är på tok för bekväma för att slängas bort, mina älskade jeans...

Imorgon är det alltså fredag, på tal om ingenting. Och då är jag ledig. Ska tvätta håret då. Det är nog allt som står på dagsordningen skulle jag tro.

Jag vill med ha en sån där trevlig blogg som Erica har, med en massa härliga bilder på dittan och dattan. Så det så!

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Trasiga jeans är bara skönt till sommaren ju, som lite luftkonditionering ;)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback