Förkylda MLY

Well, här sitter jag och snorar. Härliga förkylning.. NOT!
Tack och lov att jag bara hade en kort dag på jobbet idag. Imorgon är jag tack och lov ledig, men ska infinna mig hos tandläkaren klockan 11.20. INTE KUL!

Ska laga gottemat till mannen min ikväll. Myskväll deluxe :D Det betyder att jag måste hoppa in i duschen snart och raka benen. Det har ju liksom blivit lite bortglömt den senaste tiden, vilket gör att min älskade nog snart misstar mig för katten eller liknande om han råkar nudda mitt ben.

På tisdag går jag på nya schemat på jobbet. Det ska bli jätteroligt med nya vårdtagare, får ju ha några av sötingtanterna. Härligt! Måste bara läsa på ordentligt på måndag så jag vet vad jag ska göra hos de på morgnarna, och så jag hittar till de jag inte varit hos ännu.

Nu funderar jag på en stor, varm kopp med te, för att sedan krypa ner i soffan en stund och slökika på tv innan jag hoppar in i duschen. Låter som en utmärkt idé.


Kommentarer
Postat av: E

Baby. Förlåt att jag är så dålig på att höra av mig. Hatar verkligen "nya" telefonen. Dessutom har den en batteritid på fyra timmar, wooow! Har den i laddaren nu. Slänger iväg ett mess i kväll. Puss, saknar dig.

Postat av: E

Vackra, det var inget påhopp mot dig personligen :D INGEN skriver tillbaka till mig, det spelar ingen roll vem jag skriver till.

2008-09-01 @ 14:19:15
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback