Hängde och klängde...

Dagarna bara trillar förbi, en efter en, och jag insåg idag att det snart är september. Hu? Var fan tog sommaren vägen? Hur kunde allt gå så fort?
Ångest än en gång för att jag inte gjort något vettigt i sommar, mer än att pimpla vin...

Har en arbetsdag kvar den här veckan. En kort sådan dessutom. SKÖNT! Ska ge mig ut på joggingtur imorgon, gick rätt dåligt igår då jag fick håll nästan direkt. Men jag klarade rundan ut, med två andningsstopp. Men men. Imorgon är det nya tag.
På kvällen blir det fotboll, om jag hittar dit de ska spela vill säga ;) sen är det väl inte omöjligt att det slinker ner något glas vin eller så.

Lördagen förväntar jag mig att det blir fest. Så det så. Nu när jag äntligen är ledig. Sugen på en riktig fetefest där alla gamla godingar är, där det hinkas mycket fett ( obs, vårt favvoyttryck inför fest!). Men får väl se vad som händer. Min box med Guntrum står hur som helst i kylen, redo att plockas fram och avnjutas.

Min lilla Hubban går inte på sina piller för tillfället, vilket har gjort henne till en extremt pratig katt, och galen. Under mitt och Ericas telefonsamtal anföll hon mig ( Hubban alltså...) två gånger, varav ena då hon hoppade upp och hängde sig med klorna i mitt lår. Får se om vi börjar med pillrena igen, kanske lugnar hon ner sig något om några dagar?

Nu ska jag entra soffan, slå igån tvn och vänta på att Joel kommer hem så vi kan äta mat.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback