Sammanfattning

Snor lilla listan från vackra Erica, so, here we go!

Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften och jag går inte ihop sig. Jag har haft miljoner nyårslöften, och inte kunnat hålla ett enda av de...

Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år?

Nej

Dog någon som stod dig nära?

Nej,

Vilka länder besökta du?

Gran Canaria - jag vill tillbaka!

Gjorde du någonting i år som du aldrig gjort förut?
Jag drack rödvin, och gillade det, sen drack jag för mycket rödvin, blev kanonfull, spydde, och nu är jag tillbaka på att hata rödvin.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer umgänge med mina sötnosar!

Vilket datum kommer du att minnas från år 2008?

17 december, dagen då jag och Joel förlovade oss ♥

Vad var din största framgång år 2008?

Att jag gick ner 10 kg - heja mig!

Största misstaget detta år?

Ska läggas i det dunkla förflutna och aldrig se dagens ljus igen.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har varit sjuk mer än halva år 2008, först ljumskbråcksoperation som krånglade, sen magproblemen som jag fortfarande brottas med dagligen...

Bästa köpet?

ingen aning.. kommer aldrig ihåg vad jag köper ;)

Vad spenderade du mest pengar på?

säkerligen kläder, smink och skor

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att Erica och jag blivit så pass bra vänner som vi är idag. Joel, mina vänner!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

De som finns på mp3 spelaren ;)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare med tanke på hur dåligt jag mått det här året.

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts med vännerna, gjort pontana saker, varit gladare.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Grät, och att ha ont.

Hur ska du tillbringa julen?
på jobbet, sen joels släkt, sen min familj.

Blev du kär under 2008?

Jag är ju alltid kär i min Joel ;)

Hur många one night stands?

År 2008? inga.

Favoritprogram på TV?

How I met your mother

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

Bästa boken du läste i år?

9 ½ månad av Annika Lantz

Största musikaliska upptäckten?

Upptäckt och upptäckt, har rotat fram Slipknot ur förrådet igen, wei!

Något du önskade dig och fick?

Ja :D

Något du önskade dig men inte fick?

Ja, en frisk mage...

Årets bästa film?

Batman - The Dark Knight

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jobbade, blev uppvaktad av min underbara familj, åt god mat och drack gott vin.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag varit frisk.

Vad fick dig att må bra?

Joel, hubban, Familjen, vännerna, Erica!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ville Valo, som alltid.

Vem saknade du?

Johanna

De bästa nya människorna du träffade?
Nya är de ju inte, men jag har kommit så mycket närmare Emelie, vilket är jättekul, och att jag börjat umgås med älskade Kary igen, lovely!

Det pinsammaste under 2008?

Det vågar jag nog inte ens tänka på.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

spidercam!! haha klockrent, det snor jag! =)



Får man även sno listan?

Postat av: E

Men dra mig baklänges. Snyggt baby! I love you!

2008-12-27 @ 15:41:37
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback