Tjocka barn, och snusen den bara rinner...

Jag har inte ens varit hemma ett dygn, och jag är redan less. LESS! Febern går lite upp och ner just nu, men jag är fortfarande helt matt i mina små kroppsdelar, och i de stora med för den delen.
Har haft ovanligt mycket besök här idag.
Det började med mormor Silva och morfar Kjell som kom förbi med en förlovningspresent. 3 ljuslyktor med julmotiv som skulle symbolisera tro, hopp och kärlek, och så var de ju röda såklart, så snällt av de!
Sen kikade F inom för att låna hårtrimmern.
Ett tag senare kom mina föräldrar och lämnade över lite ingefärste till mig - tack snälla!
Ytterligare några timmar senare kom F igen, den här gången för att köpa ett flak öl, och undra varför jag fortfarande var klädd i morgonrock. DAH? Jag är ju för tusan sjuk, och då är morgonrock obligatoriskt, sådetså!

Har försökt spela lite GH, men jag tappar orken och koncentationen så lätt, så gav upp rätt snabbt. Messat lite med Johanna med, hon kommer nog hit imorgon och håller mig sällskap, efter hon jobbat vill säga. Tror hon skulle jobba för mig imorgon, hon blev lite ledsen, hon hade sett fram emot att få jobba med mig, och jag hade ju så gärna velat jobba med henne med, det var tider det, när vi jobbade i Göteryd ihop. SKOJ SKOJ SKOJ!

Nu är det tjocka barn på tvn, men inte ens det vill jag kolla på. Och snusen bara rinner hela tiden. Dreggel, dreggel och åter dreggel. Blä. Suck.

Jag önskar jag orkade sova!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback