Helgen plus inbeordring

Haft en helt underbar helg. Verkligen!
Fredag: Middag hos mamma och pappa, med vin, öl och underbart sällskap. Sedan kom Joel bort, vi kollade på tv, pratade och hade det jättetrevligt.
Lördag: Bakfull som få, eller så var det bara magen som var fucked up, för annars mådde jag ju faktiskt rätt så bra. Julklappsshopping, och jag köpte faktiskt inget till mig själv.. förutom en ny mascara, ögonbrynspenna, ögonbrynsfix och hårnålar. Sen hem och duscha, göra oss iordning, möta upp mamma, pappa och syster på Elme för att äta underbart god mat. Sedan blev det en promenix hem till Daniel där vi söp, spelade Guitar Hero World Tour och skrattade en massa. E kom dit, och hon var sådär sötfull. Pratade massa strunt och hade seriöst toalettprat. Sedan gick alla hem, och då fick ju jag med gå hem.
Söndag: Slappedag deluxe. Tittade på 3 filmer, åt 1 pizza, drack massa coca cola och somnade slutligen i soffan klockan 21.

Och idag, vad har jag gjort då, om inte blivit inbeordrad på jobbet. Wei! Fucking not nice! Men men, var ju tack och lov bara en kort tur, så det fick ju gå.

Nu har jag inte gjort ett piss sen jag kom hem från jobbet. Jag som hade hela dagen planerad, typ storstäda lägenheten, men nej, jag har suttit i soffan, vid datorn och sedan på golvet med en spegel i handen och plockat mina ögonbryn, fixat och donat, sminkat mig och ja, inte mycket mer.

Pratat med fröken Gråberg, det har jag ju gjort! Massa, massa mandelmassa, baby! <3


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback