Vad fina Ni är!

MLY har precis varit nere på byn och uträttad alla ärenden inför dagen. Det vill säga Systemet, Apoteket och slutligen ICA. Köpte mig ett nytt läppglans med plumping effekt, då mitt förra hastigt tog slut pga stooort intresse från mina sötnosvänner. Så ikväll ska det plumpas igen med min söta Kary. Köpte även på mig ett julrött nagellack med vad jag anar lite holo-effekt på, ska bli spännande!

Utanför ICA springer jag på Sofie, som jag inte träffat på år och dar, och hon utbrister "Nejmen, vad fina Ni är", varpå jag vänder mig om och inser att det bara är jag där. "Ja, alltså, vad brun du är tillägger hon sen". Så med andra ord ses jag nu som MLY - och Solbrännan. Koolt.

Nu tänkte jag städa undan här hemma, inväntar ju gäster ikväll, frågan är ju bara vilka? Kary skulle ta med sig lite folk, och Emelie skulle eventuellt komma. Men det blir röj iaf. Härligt!

jaja, ha en fin lördag!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback