Alla hjärtans...

Jaha, så var det den där kommersiella dagen idag. Vad hette det nu. Alla hjärtans dag?
Ja just det. Jag blev fint påmind igår som sagt av Hjärtat. Det uppskattade jag. Särskilt att hon hade lagt ner tid på att hitta ett kort med fjärilar istället för med hjärtan på, det blir så himla mycket mer personligt, så därför har jag köpt ett kattkort till joel, det är tusen gånger sötare än ett glittrigt kort med hjärtan på. Jag lovar!

När jag steg upp i morse fann jag en låda After Eight och ett brev från Joel. Så fick jag ångest för att inte jag köpt något, så nu har jag inhandlat en låda choklad och ett kort. Man får ju inte vara den som är klen.
Vi firar inte iår. Som oftast. Vi älskar ju varandra varje dag, ändå. Och för att visa lite extra att Alla hjärtans dag är som vilken dag som helst har vi ju bråkat lite med. Men det slutar väl förhoppningsvis i hett försoningssex sen istället. Hoppas jag :P

Imorgon är jag ledig, vilket jag firar med en cider. Wohoo. pallar inte korka upp en flaska vin, jag är för lat.


image233




































Kommentarer
Postat av: Professorn

Ah! Vansinnigt fin skjorta, babe!

Postat av: MLY

Prof: Thanks, baby! Ett rent impulsköp var det dock, har bara använt en gång, för efter tvätten blev den skrynklig och jag har inte orkat stryka den ^^ LAAAAT!

2008-02-18 @ 12:02:15
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback