Bara för att...

Suck. Stånk. Bröööööl.
Ja, så låter det här på Eaststreet, och nej, det är inte några hemska sexljud, det är min tristess som bara blir värre och värre.
Jag pallar fan inte sitta här och uggla mer, det gör mig depp. Jag pallar inte göra något annat heller iofs, och det gör mig mer depp.

Beställde 2 böcker och 2 filmer, i ren panik, nästan, bara för att ha något att göra, och att ha något att längta efter. Erica tipsade ju mig om Syskonkärlek, så den la jag hastigt ner i min kassakorg, sen känn pulsen slå, jag måste ju bunkra upp med något bra att läsa, att läsa är bra tidsfördriv, och dessutom sover jag bra när jag läst mig riktigt trött.

Duschade mitt äckliga hår innan, nu luktar det gott, som en blandning av ananas, melon och jordgubbe. Jag är en fruktcocktail ^^ Synd att ingen finns här för att avnjuta min härliga doft. Hubban flyr väl för livet om jag sticker fram ruffset mot henne, hon är ju trots allt livrädd för fruktdofter, det sticker väl för hårt i nosen?

Efter duschen slängde jag på mina lösfrallor. Bara för att. För att jag kan? Ja, typ. Sen var jag ju dum nog att vägra ta på linserna, eftersom jag är så sjukt jävla snål så jag använder typ ett par linser i veckan, högst. Ok, de håller länge, men saken är ju den att jag måste ringa och beställa hem fler från min optiker, och det är väl mest samtalet som gör mig lite nervo, så jag sparar mina 15 par linser som jag har kvar så länge som möjligt. Har jag då tur så räcker de ju i 15 veckor. Walla, värsta bra grejjen!

Har dragit fram guran. Jag har spelat så mina fingrar ömmar, men det var trevligt iaf.
Sen har jag druckit två glas vin. Och nu har jag ont i huvudet. Bra jobbat, MLY!

Nä, nu tar orden slut.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback