Fest

Sanitarium... Så sjunger Metallica så ljuvligt för mig, men allt jag har i tankarna är att supa. Sorgligt.
Eller?
Just nu är vi hemma hos söta rara Linda och Björn, vi festar nämnligen här ikväll/inatt. Vi har lekt fyllelekar, strippat framför kameran och sippat på gott vin.
Vi har skrattat och haft det riktigt bra.

Jag och Johanna, min älskade vän, har lagat mat ikväll innan festen. Vi lattjade runt i min lägenhet, lyssnade på musik, fixade och spexade. kollade på melodifestivalen gjorde vi med, men Patrik gick inte vidare. vilket gjorde mig DEPP!

Nu ska vi fortsätta vår trevliga kväll, imorgon kommer det upp massa med läckra bilder. Smarrigt värre!

Lev väl/MLY

Kommentarer
Postat av: Danni

Det låter riktigt kul och med Metallica på festen kan det ju inte bli annat än lyckat ;)

Postat av: meli

ha en trevlig måndag och hoppas du får en bra vecka

Kramiisss M

2008-02-25 @ 17:07:04
URL: http://mellikaa.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback