Fjärilar

Så var det redan onsdag igen, och min slappevecka närmar sig med stormsteg, som jag längtar!
Dagen har bestått av jobb ( som vanligt) och personalmöte. Riskbedömningar och semester. Synd på tidig semester iår, men jag får se det positivit, jag är ledig till Midsommar, vilket betyder att vi kan fira i Båstad igen, om Mattias vill, vill säga ^^

När jag kom hem låg det ett vykort på bordet. Ett vykort med massa fjärilar på, jag vände det snabbt, och läste texten och blev så full av glädje. Från min Ängel, från min bästaste bästa E. Det gjorde verkligen min dag. Tack söta!

Nu ikväll ska jag och Joel laga mat, vi har ju satt upp matdagar nu, dagar då vi båda är hemma samtidigt på kvällen och lagar mat tillsammans och har det mysigt. Det blir lite mer rätsida på dagarna då. Kanon.

Imorgon är det föreläsning om läkemedelshantering, ska bli intressant. Sen jobba kväll. Inte lika intressant, men det går, jag slipper ju köra mat iaf :P

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback