Paranoid på mattan. Great....

Great. Jag ska aldrig mer sitta vid soffbordet och sminka mig.
Var precis färdig med skuggan när jag skulle lyfta upp burken för att kolla vilken färg det var jag valt, och vips så gled den ur handen på mig, studsade på bordskanten, ner på mattan och rullade sedan över halva mattan.
Snyggt jobbat, MLY!

Jag önskar jag kunde säga att det var typ Alter Ego, eller någon annan ljus färg, men NEJ, det var ju självklart Paranoid, fucking jävla mööörk brun. på vår vita matta.

Konstigt nog så fanns det otroligt mycket skugga kvar i burken ändå, när den väl avslutat sin vansinnesfärd över mattan, men fuck, ett spår av brunt och glitter över hela jävla skiten.

Skrubba, skrubba, skrubba. Hoppas det går bort.

Ska snart bege mig till jobbet, har dock huvudvärk from HELL idag. KÄnner mig lite slut, men jag är ju faktiskt ledig imorgon, då ska jag bege mig ut på långpromenad. Skönt.

Erica, vad vore jag utan dina ord som förgyller min vardag?

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Professorn

"när den väl avslutat sin vansinnesfärd över mattan" Jag älskar ditt sätt att skriva :D Du skriver precis som hon som skrev Syskonkärlek, samma språkhantering, du vet. Kär i dig. Puss

Postat av: MLY

Proffersor EEEEE, du skulle sett burken, eller nej, du skulle sett min min, visste inte om jag skulle skratta eller gråta!
Jag tror jag får mina böcker som jag beställde idag, hoppas hoppas!

2008-02-05 @ 12:09:41
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se
Postat av: MLY

Professorn ska det faktiskt stå ^^

2008-02-05 @ 12:10:18
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback