Skit

GAH! Att den här huvudvärken aldrig släpper. Jag förstår faktiskt allvarligt talat inte vad den ska vara bra för. Har haft sådan sprängande huvudvärk i 3 dagar nu. Igår tog jag mig en långpromenad, i hopp om att det skulle göra susen, men det gjorde det inte, och jag spenderade hela kvällen igår med att ha ont i huvudet och alvedonvägra, då det ändå inte hjälper med värktabletter.
Att vakna med huvudvärk mitt i natten har jag heller aldrig gjort, förutom de gångerna jag är sjuk, men jag är ju inte sjuk, jag har bara fucking jävla ont i huvudet.

Så nu sitter jag här, tycker synd om mig själv gör jag med, och dricker en kopp kaffe i väntan på att Joel ska komma hem från jobbet och pussa mig och ge mig en kram och säga att allt blir bra. Han är bra på sådant.
Igår fick jag ju ta hand om honom, det uppskattade han. vet inte hur många gånger jag fick höra det imorse om hur underbar jag var som kört ner med magtabletter till jobbet åt han, lagat mat till honom, samt hjälpt honom komma i säng och pysslat om honom. Jag är nog allt en riktigt bra flickvän, och jag är tacksam att jag får ha en riktigt bra pojkvän med.

Nu hör jag ett par nycklar i dörren, så nu får jag sluta.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback