3:e dagen utan snus...

Dra mig baklänges och kn****a mig hårt. Typ.
Ursäkta, men jag börjar bli smått galen här.
I Lördags kom jag på den briljanta idén att sluta snusa. Planen såg extremt bra ut, jag hade precis portionerat klart min dosa, schemalagt precis så alla snusarna skulle hålla hela kvällen, för att sedan ha en kvar till läggdags, och sen skulle det vara slut på söndag morgon när jag vaknade.

Tyvärr blev avbrottet mycket mer drastiskt. Någon på festen tog min snusdosa och därmed fanns det inga snusar för mig att snusa upp. Så min planerade "Sista kvällen med snusen" blev kaos. För alla som känner mig vet att alkohol utan snus = skit. Alkohol skapar ett grymt snussug, liksom tristess, ångest, rastlöshet, stress, trötthet, pigghet. Ja, allt är fanimej snussugsframkallande. Fuck.

Men nej, var var jag nu? Jo. Jag fick snällt 2 avskedssnus av Joel. Som jag avnjöt så länge jag bara kunde. Det satt fint.
Sen kom söndagen med lite bakfylla, trötthet och ja, det vanligt gamla köret, så vad är inte mer perfekt än att sluta snusa när man är bakfull? Så det var det jag gjorde.
Och nu är jag inne på tredje dagen som snusfri.

Det började fint, inget sug alls i söndags, men igår, ack, igår kom suget som en svallvåg över mig. Men jag har hållt mig än så länge. Och idag drack jag kaffe för första gången på månader, just för att snussuget blev så stort, så nu har jag köpt hem ett paket kaffe, så jag får väl börja missbruka det istället.

Nu insåg jag att kaffet smakade piss. Bra MLY att du ska vara så snål och köpa någon billig skit som smakar röv. MMMMM.....

Nä, nu ska jag faktiskt ta och städa här hemma. Älskade Joel är borta, han kanske har träning? Det låg en lapp på bordet där det stod "Me ♥ You, baby!" . Han är söt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback