Cat´s Eye

God kväll!
MLY är en aning slö ikväll, så orkar inte direkt göra något alls. Testade dock några nya skuggor idag, Cat´s Eye och Solitude, även dessa blev underbara ihop. Mjau. Synd bara att man inte kan gå ut och visa upp de bedårande färgerna, utan att man ska sitta hemma pga att det är jobb som gäller imorgon.

Idag jobbade jag bara 730-1300, otroligt skön tid. Imorgon blir det lite värre med 7-2130, men det går rätt fort när man väl sätter igång.
Efter jobbet idag åkte vi och handlade, sen kikade vi på en film och åt lite mat. Sen somnade jag i soffan och vaknade vid 1900. Då började vi med kvällsmaten, köttfärsmackor med bearnaisesås och ost. Ritkigt gott. Efter det tog jag mig ett glas rött och kikade på Stjärnorna på Slottet.

Nu står jag i valet och kvalet ifall jag ska gå in till F o E och kolla på film, eller om jag ska stanna här inne och ha det skönt med tända ljus och en bra bok. Svårt val.



/ MLY

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snyggt! Vad fint skimmer det blev! Passade dig väldigt bra färgmässigt också!

2008-01-05 @ 22:55:59

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback