Fylla på eaststreet

Tjingeling. En glad, men aningens bakfull MLY äntrar bloggen.
Gårdagen var mucho trevlig. Jag hade finbesök av Linda o Björn, vi spelade GH, Singstar och Buzz. Becca anlände lagom till Buzz, så vi spelade ända till klockan var nästan två på natten. Syster kom med förbi. Vi pratade, tröstade, kramades. Sen sov hon här och hon har hållt mig sällskap hela dagen.

Ikväll ska vi förmodligen dricka lite och ha det trevligt. Men först ska vi hem till familjen och äta. Och jag måste köpa snus. Fuck. Jobbigt.

Jag blev förresten nöjd med klippningen. Luggen blev kanon. Kanske orkar ta en bild och lägga upp. Om jag orkar göra mig iordning vill säga, är ju som sagt lite sleten idag ^^

E, hjärtat. Lova att inte försvinna från mig. I need you!

Kommentarer
Postat av: E

Jag är ledsen, älskade E.

2008-01-12 @ 17:54:09

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback