It´s messy on eaststreet.

Jag är mäkta imponerad av mig själv. Jag har verkligen varit i fixartagen idag.
Steg upp 06.50 för att packa tvättkorgarna fulla med tvätt, sen ner i tvättstugan och tvätta. Medan tvättmaskinen gjorde sitt började jag röja i förrådet. Rensade ur en hel flyttkartong, tog upp ugnsformar, glas och vinkaraffer till lägenheten, slängde en stor kasse med gamla tidningar och annat skit. Har diskat en massa samt organiserat garderoben.

Nu har jag precis hängt upp all tvätt i garderoben och dessutom plockat ner alla julsaker i kartonger, så det ska ner i förrådet. Ska diska ur ytterligare några vinglas och sedan ge mig på köksskåpen för att organisera lite där.

När allt stök är gjort ska jag testa mitt nya schampo, som luktar himmelskt gott och sen ska jag och älskade laga god mat. Jag blev sugen på kycklingfilé, så kanske att det blir det. Sen krypa ner i soffan och bara njuta av att jag har varit så ruskigt ambitiös ^^

Jag har ju inte hunnit skriva så mycket om helgens bravader. Men jag kan sammanfatta det med att det var riktigt skoj.
Lördagen tillbringades hos oss, Syster och Becca kom över, vi kollade på Stjärnorna på Slottet och drack vin. Sminkade Becca och pratade lite strunt. Ringde E för att kolla så allt var ok, och det var det, så då kunde jag äntligen andas normalt igen. Sen begav vi oss hem till Henke där det var en massa grabbar, så vi hade riktigt trevligt. Gick hem vid 03 ungefär, lagade makaroner och falukorv och somnade sedan sött.

Söndagen mådde jag faktiskt riktigt bra på, ingen bakfylla så långt ögat kunde skåda, så jag och Becca beställde pizza. Satt här hemma och gottade i oss massa flottig pizza medan vi kollade på något program och riktigt stora människor som kämpade för att gå ner i vikt. Dte kändes rätt mumsigt i det läget att kunna frossa i en pizza. Mohahah.

Nej, back to the mess.

/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback