Skuggor från MAD

Nyårsafton gick ju faktiskt bra.
Serveringen klarade jag med en guldstjärna i kanten, faktiskt.
Har dock grymt ont i min vänsterarm från fatserveringen. hade ingen aning om hur jävla tungt sådant faktiskt var, särskilt inte när man ska ta ett bord på 30 pers. med ett stekhett fat över underarmen som bränner. Har fortfarande ett litet brännmärke kvar samt då smärta från helvetet i vänsterarmen. Ajajaj.

Ringde hjärtat vid hemgång, trodde jag pratade med mannen hennes, ända till jag insåg att så inte var fallet. Haha. Sen ringde E upp och så pratade vi lite. Hon är så rar- Söt söt söt.

Nyårsdagen var sjukt seg.
  Knappt fått någon sömn alls och sen jobba på det. Skönt att jag fick ta minustid och traska hem vid 13. Sen sov jag lite för att sedan bege mig till Becca där Julklappsleken skulle äga rum. SKitskoj!
Sen spelade vi Melodifestivalspelet där jag och Linda vann :)

Idag har jag jobbat för fullt. När jag kom hem på middagen hade mina ögonskuggor från MAD kommit. De är så ruksigt fina. Har hunnit testa 3 av de 10 färgproverna.



Alter Ego, Merlot, Sultry Wine.
Färgerna är sjukt fina, Lägger man på de med fuktad pensel blir färgen riktigt intensiv och glänsande.
Just nu har dessutom MAD 28% rabatt på sina varor, så bara att klicka hem ett par fina ögonskuggor. De har praktiska 10, 15 eller 20 prover som man kan köpa för en billig slant. Jag testade 10 olika färger, och då får man dessutom ett gratisprov på köpet. Leveransen är snabb, jag beställde mitt under julhelgen och det tog ca 1 vecka att få hem proverna. Dessutom har de väldigt bra service om man vill ställa frågor.

Nej, nu ska jag inte prata mer smink. Joel får väl nippran på mig då. Han förklarade snällt för mig att han inte kunde något om smink och dessutom inte brydde sig. När jag visade upp mitt nysminkade ansikte så kollade han frågande på mig. "är det lila? Det ser ut som du fått en blåtira!" Fick snällt förklara att det faktiskt var mörkt bruna färger och att det bara var lite svagt lila shimmer i den ena skuggan. Senare kom han fram och sa att det såg fint ut. Bäst för honom :P

Just i detta nuet sippar jag på ett glas rödvin. Vi har precis avslutat våran finmiddag med fjärilskotletter, svampsås och klyftpotatis ( MUMS!). Jag har gått igenom en ny sats med 10 skuggor som jag ska köpa och ska snart lägga mig i soffan och glo på film med min vackra man. Livet är allt bra härligt ibland.

Jag har dessutom fått fina sms av Erica idag, hon var ute på skidor och jag blev grymt avundsjuk. JAG VILL MED! Sist jag åkte skidor var i tvåan på gymnasiet. Det är ju på tok för längesedan. Bättring, MLY!

Sänder en snöig hälsning till alla mina söta vänner/ MLY

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Haha, blåtirekommentaren är ju en klassiker! Hoppas du blir nöjd med dina färger! :)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback