Mellan bissingarna!

Godkväll, kära läsare.
Jag kan ju börja med en trevlig nyhet, mitt tandont försvann helt plötsligt i tisdags när jag rotade runt bland bissingarna och fann något intressant. Det såg ut som typ en frökärna eller liknande som tuggats sönder och sedan lagt sig till rätta under tandköttet till min ganska ömma tand. Så efter att den avlägsnats så mådde min tand mycket bättre - vilket resulterade i mindre tandläkarångest och en glad kväll på bion. SATC var riktigt jävla bra, på tal om bio. Jag satt med en tår i ögat genom hela filmen. Ah.

Idag har jag hunnit:
* vara bakfull ( egentligen borde jag inte vara det med tanke på att jag drack 2 cider och 1 öl igår, men min skadeglada kropp satte visst in en jävuls baksmälla idag när jag vaknade när solens härliga strålar nådde mitt ansikte.). Det resulterade i att jag missade våran tvättid ( tack Joel för att du är så snäll och tvättar!) och att jag inte steg upp förrän 10.30...
* haft ångest över bakfyllan som jag inte förstår var den kom ifrån ( varken ångesten eller bakfyllan..)
* smsat med syster & johanna ( sistnämnda bjöd snällt med mig för att fixa pass i ljungby, men jag missade hennes sms med sisådär 1½ timme. Illa!)
* klätt på mig i räcerfart, samt slängt i mig 1 knäckebröd
* farit ner till playan ( eh, Bökhult) med syster för att bränna huden och ätit en banan!
* suttit på torget och ätit en munk ( gott!)
* åkt tillbaka till playan ( eh. bökhult...) för att bränna lite mer hud och lyssna på mp3
* duschat och sminkat mig
* cyklat ner till byn med Johanna
* mött upp tjejerna för våran mysiga middag på restaurang Elme
* Cyklat hem till oss med Johanna och Mia, spelat GH och sedan druckit vin
* Vinkat och kramat hej då, med mia och johanna.

Och nu spelar Joel och Mattias FIFA och jag borde tänka på morgondagen. Ska ta passfoto och fixa nytt pass imorgon. Men ett glas vatten och ett litet glas vin till, sen är jag redo för sängen.

TACK FÖR EN SJUHELSIKES TREVLIG KVÄLL TJEJER!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback